UB-er Nicky van Oosten wint Professional Services Award

Professional Services Award for Nicky van Oosten
Arie Kers

Uit de maar liefst 11 genomineerden is Nicky tot winnaar verkozen! Nicky kreeg de prijs uitgereikt door vicevoorzitter Ellen van Schoten namens het College van Bestuur tijdens het lunchfestival van de Professional Services Day op 27 juni.

Al het niet-wetenschappelijke personeel van de universiteit valt onder Professional Services. Zonder deze diensten draait de universiteit niet. Daarom verdienen ze het om in het zonnetje gezet te worden. De diensten zorgen ervoor dat onderzoekers en studenten het beste uit zichzelf kunnen halen.

Professional Service Award for Nicky van Oosten
Arie Kers

Nicky werkt bij het Team Registratie van de afdeling Collectie en is een hele prettige, consciëntieuze en betrokken collega die altijd klaar staat om samen te werken en om te helpen. Hij heeft met zijn hart voor de EUR initiatief getoond door ideeën uit te werken voor meer sociaal contact binnen de universiteit en is nu event planner bij Young@EUR voor dit onderwerp.

Nicky van Oosten with his colleagues
Arie Kers

Daarnaast is Nicky ook nog eens erg sportief, hij loopt meerdere internationale (halve) marathons, waaronder die van Rotterdam mét een Erasmus shirt. Zijn enthousiaste deelname aan alle sportactiviteiten van de EUR heeft ertoe geleid dat Nicky nu de contactpersoon is voor de UB. Alle sporttrainers van de EUR weten Nicky en daarmee de UB goed te vinden!

Ook nominatie voor het EUR Open Access Team van de UB!

Het EUR Open Access Team van de UB was ook genomineerd voor de Professional Services Award, speciaal voor teams. Andrea Tarchi, Ava Irani en Joy Dijksman helpen onderzoekers van de hele universiteit om publicaties binnen korte tijd openbaar beschikbaar te maken, en met succes. Daarnaast ondersteunt dit team bij soms wel 100 subsidieaanvragen per maand en werken zij voortdurend samen met andere afdelingen. Een ondernemend team dat de Erasmiaanse waarden in alle aspecten omarmt.