Gebouw Universiteitsbibliotheek gesloten in de zomer

Dienstverlening Universiteitsbibliotheek en Rotterdamsch Leeskabinet in het Polakgebouw

Deze zomer laat de Universiteitsbibliotheek (UB) in het gehele gebouw de vloerbedekking vervangen en komen er extra studieplekken bij. Het gebouw is gesloten van zaterdag 13 juli tot en met zondag 18 augustus. Op maandag 19 augustus gaan de deuren van de bibliotheek weer open.

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat de overlast beperkt blijft:

• Voor onze dienstverlening kunt u tijdens de sluiting terecht bij de tijdelijke servicebalie op de 4e etage van het Polakgebouw
  • De openingstijden van deze balie zijn maandag tot en met zondag van 11.00 tot 15.00 uur.
  • U vindt hier een kleine selectie boeken van het Rotterdamsch Leeskabinet, waaruit u kunt lenen. Ook kunt u vragen stellen en uw aangevraagde boeken ophalen en inleveren.
  • In deze periode zijn behalve de selectie in het Polakgebouw alleen de boeken uit het depot aan te vragen. Deze herkent u in de catalogus aan de omschrijving Rotterdamsch Leeskabinet Closed Stacks.
  • Wij raden u aan alvast voldoende boeken vooruit te lenen. Vanaf 1 juli geldt er op alle uitleningen een dubbele uitleentermijn. U kunt ervoor kiezen om uw boeken in te leveren wanneer de bibliotheek weer open is.

Informatie over studieplekken en uitgebreide informatie over onze dienstverlening tijdens deze periode is te vinden op de speciaal ingerichte webpagina

Let op:

• Vanaf 8 juli starten de voorbereidingen in de UB. Boeken en tijdschriften uit de open opstelling worden verplaatst naar een andere locatie en zijn dan niet meer beschikbaar om te lenen. De verplaatsing kan enige overlast veroorzaken.

Vragen? Neem contact met ons op via het online formulier of bel 010-4081195.