Van start met je onderzoek

Informatie voor onderzoek

Het EBL Lab ondersteunt jou in het uitvoeren van je onderzoek. De verantwoordelijkheid voor het opbouwen van een experiment of onderzoek ligt bij de jouw als onderzoeker of betrokken onderzoekers, AiO’s /PhD’s, vrijwilligers en studenten. 

Het EBL Lab ondersteunt op de volgende manieren:

  1. Wij raden aan om voor gebruik van het EBL Lab een afspraak te maken, nog voordat je met het ontwerp van je experiment of onderzoek begint. Zodat onderzoeksontwerp en -uitvoering zo optimaal mogelijk samenkomen op moment, dat je het EBL Lab gaat gebruiken. Neem contact op met het EBL Lab via ebl@essb.eur.nl.
  2. Het EBL Lab biedt onderzoekers een aantal (voorgeconfigureerde) opstellingen om psychologisch en gedragsonderzoek uit te voeren.
  3. De medewerkers van het EBL hebben ervaring met het ontwerpen, opzetten en ondersteunen van onderzoek en analyseren van data.
  4. EBL medewerkers denken graag mee en voorzien je van advies en service, zowel bij de uitvoering en voorbereiding van jouw onderzoek.

Toegang tot EBL aanvragen

Om gebruik te kunnen maken van EBL faciliteiten dient je account geactiveerd te zijn voor het EBL. Vraag toegang aan via de "Request a login account"-knop op MyEUR.

Het inboeken van jouw experiment

Boek en reserveer jouw onderzoek of experiment via het EBL-boekingssysteem. De URL van dit systeem is bereikbaar via campus computers, VPN of MYApps off-campus. Voordat je je actief kunt boeken in het systeem dient je account via een EBL medewerker geactiveerd te worden om in te kunnen loggen. Neem contact op met het EBL Lab via ebl@essb.eur.nl.

De sleutel van jouw lab

De toegang tot diverse Lab ruimtes is toegankelijk via een geautomatiseerde sleutelkast, waar sleutels voor de ruimtes worden uitgegeven. De toegang tot deze sleutelkast en alle reguliere labruimtes wordt uitgegeven door EBL staf aan de onderzoekers die een login voor het boekingssysteem aanvragen.

Vergelijk @count opleiding

  • @title

    • Tijdsduur: @duration
Vergelijk opleidingen