Vanaf 1 januari 2018 heeft de EUR nieuwe raamovereenkomsten voor Vormgeving en DTP. Er zijn drie ontwerpbureaus geselecteerd: KrisKras, PanArt en Ontwerpwerk.
Opdrachten uitzetten
Preferred Supplier
Werk je met een preferred supplier? Dan kun je daar rechtstreeks contact mee opnemen voor een (nieuwe) opdracht. Weet je niet zeker of jouw bedrijfsonderdeel gebruik maakt van een preferred supplier? Neem dan contact op met de desbetreffende huisstijlcoördinator.
Minicompetitie
Indien jouw bedrijfsonderdeel geen gebruik maakt van een preferred supplier, dienen alle bureaus in de gelegenheid gesteld te worden om een offerte voor de opdracht uit te brengen. Op basis van deze minicompetitie maak je een bureaukeuze per opdracht.
De contracten vallen onder de verantwoordelijkheid van Professional Services. Leadbuyer is Marcel Latupeirissa. Met vragen, opmerkingen of klachten omtrent de samenwerking/contracten kun je bij hem terecht. Stuur alle vragen/opmerkingen naar huisstijl@eur.nl.
In 2022 zijn dit de vormgevingssbureaus van de Erasmus Universiteit Rotterdam. Er wordt in dit jaar een nieuwe aanbesteding gestart, zodra de aanbestede partijen bekend zijn wordt dat op deze pagina aangepast.
Stap 1 – Als besteller plaatst u bij alle Raamcontractanten een verzoek voor een 'Nadere offerte' door middel van het verstrekken van een 'Nadere Offerteaanvraag'. Via de Leadbuyer van Professional Services, (zie contactgegevens), kunnen de geldende randvoorwaarden en tarieven binnen de Raamovereenkomst worden opgevraagd.
Stap 2 – de Raamcontractanten dienen binnen de gestelde termijn een Nadere offerte aan te leveren op basis van de Raamovereenkomst en de omschrijving uit Nadere offerteaanvraag.
Stap 3 – de ontvangen offertes worden vervolgens op prijs en kwaliteit beoordeeld, waarbij een toelichtingsgesprek door de best scorende(n) leveranciers kan worden ingelast.
Stap 4 – Nadat een definitieve gunning van de opdracht heeft plaatsgevonden informeert u de overige Raamcontractanten hierover.
Op basis van de minicompetitie kunt u voor een langere termijn een preferred suppliership aangaan met het gekozen bureau. Communiceer dat helder bij de offerteaanvraag.
De volgende onderdelen vallen onder de overeenkomst:
- Brochures
- Verslagen
- Leaflets
- Kaarten
- Uitnodigingen
- Banners
- Standmateriaal
- Overige materialen
- Vormgeving van gadgets (voor zover niet bij de desbetreffende leverancier uitgevoerd)
- Toepassing van huisstijl
- Huisstijlbewaking
- Drukwerkbegeleiding
- Nieuwe opzet mailings/nieuwsbrieven
Dit kun je navragen bij de desbetreffende huisstijlcoordinator.
Vanaf 1 januari valt alle vormgeving & DTP onder één perceel. Tevens is het aantal bureaus vastgelegd op drie. De werkwijze blijft gelijk, waarbij voor iedere opdracht offertes dienen te worden opgevraagd bij de drie leveranciers. Tenzij ervoor gekozen is om te werken met een preferred supplier.
Klik op de naam van het desbetreffende bureau voor contactgegevens.
Leon Oosterwijk, projectmanager
Lucas Bolwerk 17
3512 EH Utrecht
Nederland
Postadres
Postbus 662
3500 AR Utrecht
Evelien Valk – projectmanager
Dorien Muller
Prinsestraat 37
2513 CA Den Haag
Nederland
Postadres
Postbus 45
2501 CA Den Haag
Kim van der Meij
Prinsestraat 37
2513 CA Den Haag
Nederland
Postadres
Postbus 45
2501 CA Den Haag
Saskia Maas
(010) 506 7202
Joy Kleinjan
(010) 506 7202
Adres
Ambachtsweg 8c
3161 GL Rhoon
Nederland
Postadres
Postbus 899
3160 AB Rhoon