Eurekaweek Management

Groepsfoto
Groepsfoto
Eurekaweek Management 2025
Fotostudio Noordeinde

Wil jij deel uitmaken van het Eurekaweek Management?

Als Eurekaweek Management ben je verantwoordelijk met een team om namens de universiteit de introductieweek te organiseren voor alle eerstejaars studenten aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Benieuwd of dit iets voor jou is? De sollicitaties openen in september, kijk voor meer informatie op de Eurekaweek website.

  • Shirley Le
    Voorzitter  
    Studie: MSc Health Economics

    Toen ik in 2021 begon met mijn studie Bedrijfskunde, was het de eerste keer dat ik echt veel tijd in een grote stad doorbracht. Ik was slechts een paar keer in Rotterdam geweest, dus de Eurekaweek leek me de perfecte manier om de stad, de universiteit en nieuwe mensen te leren kennen. Het werd een geweldige week vol bijzondere herinneringen en waardevolle vriendschappen.

    Afgelopen zomer had ik in augustus wat extra tijd, en besloot ik spontaan om me aan te melden als Crew lid. Het was ontzettend leuk en nostalgisch om de Eurekaweek opnieuw te beleven, dit keer vanachter de schermen. Bovendien waren er meer mogelijkheden dan in mijn eigen eerste jaar, toen nog niet alles mogelijk was door corona. Die week ontdekte ik ook wat het Eurekaweek Management precies inhoudt, en dat inspireerde me om te solliciteren. 

    Inmiddels vervul ik met trots de rol van voorzitter van het 53e Eurekaweek Management voordat ik verder ga met mijn master. In deze functie ben ik betrokken bij allerlei zaken: ik houd bijvoorbeeld het overzicht, leid de wekelijkse vergaderingen, ben bezig met het welzijn van ons team en vertegenwoordig de Eurekaweek buiten de universiteit. 

    Op dit moment werken we hard aan alle voorbereidingen, maar ik kan nu al niet wachten om jullie te verwelkomen. Wij tellen de dagen al af!

    e-mail: shirley.le@eur.nl 
    telefoonnummer: +31 10 408 1797

    Profielfoto
    Shirley Le
    Fotostudio Noordeinde
  • Izaak Sijthoff
    Penningmeester
    Studie: BSc Econometrie

    In 2022, vlak voordat ik aan mijn bachelor econometrie begon, heb ik voor het eerst de Eurekaweek meegemaakt. Hoewel ik de stad Rotterdam al kende, omdat ik hier ben opgegroeid, heb ik alsnog in mijn Eurekaweek de stad in een ander perspectief leren kennen. Ondanks dat de gebeurtenissen in mijn Eurekaweek fantastisch waren, waren voor mij de geweldige mensen die ik ontmoette in mijn Eurekaweek het belangrijkst. In 2023 en 2024 ben ik Eurekaweekgids geweest. Als gids kon ik nieuwe studenten een ervaring geven die vergelijkbaar is met de mijne. 

    Dit jaar besloot ik om mijn studie even op pauze te zetten om een extra uitdaging aan te gaan. Namelijk als de penningmeester van het 53ste Eurekaweek Management. In deze functie bewaar ik het overzicht over de begroting. 

    Omdat alles wat mijn collega-managementleden doen op de een of andere manier gepaard gaat met het verwerven of uitgeven van geld, ben ik nauw betrokken bij iedereen binnen mijn management. Hierdoor ik heb ik een vinger in de pap bij alle aspecten van de Eurekaweek, wat ik het beste vind van mijn functie. 

    Doordat ik zo veel contact heb met de rest van mijn management, weet ik vrijwel zeker dat wij een Eurekaweek neerzetten die even leuk, misschien zelfs beter is dan van afgelopen jaren.

    e-mail: izaak.sijthoff@eur.nl 
    telefoonnummer: +31 10 754 7218

    Profielfoto
    Izaak Sijthoff
    Fotostudio Noordeinde
  • Mees de Raat
    Acquisitie
    Studie: MSc Geneeskunde

    Toen ik in 2021 ging beginnen met mijn studie Geneeskunde in Rotterdam, heb ik mij zonder enkele twijfel aangemeld voor de Eurekaweek. De stad Rotterdam was voor mij al best bekend, maar de Eurekaweek leek mij de perfecte manier om kennis te maken met mijn medestudenten en het studentenleven. Ondanks dat ik elke ochtend langs de teststraat moest voor een coronatest, heb ik een fantastische week gehad met veel nieuwe ervaringen en vriendschappen tot gevolg. 

    Omdat ik zo’n goede ervaring heb gehad als deelnemer, heb ik mij aangemeld als gids, wat ik twee jaar met veel plezier heb gedaan. Toen ik na de eerste keer gidsen meer te weten was gekomen over het bestaan van het Eurekaweek Management, was het zaadje geplant in mijn hoofd. Het leek mij een enorm leerzame, maar ook leuke ervaring. Ik heb net mijn bachelor Geneeskunde afgerond en ik wilde graag voor ik startte met mijn coschappen nog iets buiten de zogenaamde “geneeskundebubbel” doen. Dit jaar was voor mij dus hét moment om te solliciteren voor het Eurekaweek Management. Ik verheug mij enorm op alle ervaringen die dit jaar op gaat leveren. 

    Samen met Robin ben ik dit jaar verantwoordelijk voor de acquisitie. Dit houdt in dat wij verantwoordelijk zijn voor het contact met alle partners van de Eurekaweek, zowel profit als non-profit. Deze samenwerkingsverbanden maken de Eurekaweek mogelijk. In deze functie ontwikkel ik mijn communicatieve vaardigheden en doe ik ervaring op in het professionele bedrijfsleven, dat redelijk nieuw is voor mij als geneeskundestudent. 

    Ik kan niet wachten om iedereen deze zomer bij de Eurekaweek 2025 te zien!

    e-mail: mees.deraat@eur.nl
    telefoonnummer: +31 10 754 7216

    Profielfoto
    Mees de Raat
    Fotostudio Noordeinde
  • Robin Deitz
    Acquisitie
    Studie: Post-Master Registeraccountant

    In de zomer van 2019 kwam ik naar Rotterdam om Bedrijfskunde te studeren. Na het afronden van mijn bachelor besloot ik door te studeren en behaalde ik mijn master Accounting & Financial Management. Om de stad, de universiteit en vooral nieuwe mensen te leren kennen, nam ik deel aan de Eurekaweek. Tot op de dag van vandaag blijft die week een van de mooiste herinneringen aan mijn studententijd. De vrienden die ik toen heb gemaakt en de ervaringen die ik heb opgedaan, zal ik nooit vergeten! 

    Omdat de Eurekaweek zo’n geweldige indruk op mij maakte, wist ik al snel dat ik zelf een bijdrage wilde leveren aan de organisatie van dit bijzondere evenement. In 2023 werd ik onderdeel van de crew en ondersteunde ik bij de praktische uitvoering van de week. Het jaar daarop vervulde ik de rol van Managementassistent Acquisitie, wat mijn enthousiasme alleen maar versterkte om een nog grotere rol op me te nemen binnen de organisatie. 

    Dit jaar ben ik met veel plezier Commissaris Acquisitie, samen met mijn partner Mees de Raat. Wij zijn verantwoordelijk voor de samenwerking met alle profit- en nonprofitpartners van de Eurekaweek. Dankzij deze samenwerkingen wordt de Eurekaweek mogelijk gemaakt. Daarnaast biedt deze functie de kans om waardevolle ervaring op te doen in een professionele omgeving en mijn communicatieve vaardigheden verder te ontwikkelen. 

    Ik kijk er enorm naar uit om jullie allemaal te verwelkomen op de Eurekaweek 2025!

    e-mail: robin.deitz@eur.nl
    telefoonnummer: +31 10 754 6768

    Profielfoto
    Robin Deitz
    Fotostudio Noordeinde
  • Khushi Batta
    Interne betrekkingen
    Studie: MSc Social, Health & Organisational Psychology

    Ik begon mijn studie psychologie aan de Erasmus Universiteit in 2021. Als internationale student van buiten de EU was Eurekaweek een compleet nieuwe en levensveranderende ervaring voor mij. Helaas kon ik er in 2021, vanwege de impact van COVID, niet volledig van genieten. Daarom besloot ik in 2022 als Crew lid mee te doen, wat uiteindelijk een van de beste ervaringen uit mijn studententijd werd. Ik heb geweldige mensen ontmoet die nog steeds tot mijn beste vrienden behoren, leerde de verenigingen beter kennen en heb waardevolle herinneringen gemaakt die ik koester! 

    Na deze ervaring besefte ik dat ik meer betrokken wilde zijn. In 2023 sloot ik me aan bij de Event Committee, gevolgd door de rol van Management Assistent interne betrekkingen. Het was opnieuw een fantastisch jaar vol leren, avontuur en het opbouwen van nieuwe vriendschappen. Na al deze bijzondere ervaringen wist ik dat ik deel wilde uitmaken van het Eurekaweek Management, al twijfelde ik of dat mogelijk zou zijn als student uit een niet-Europees land. Gelukkig, dankzij de steun van de universiteit, is het gelukt, en nu ben ik trots om de Commissaris Interne Betrekkingen voor Eurekaweek 2025 te zijn. 

    Als Commissaris Interne Betrekkingen ben ik verantwoordelijk voor de communicatie met alle verenigingen en zorg ik ervoor dat zij deelnemen aan Eurekaweek. Dit houdt onder meer in dat ik meer dan 50 kennismakingsgesprekken organiseer, contracten beheer en veel sociale momenten deel met de geweldige mensen en diverse verenigingen. Ik geniet echt van elk aspect van deze rol. 

    Ik kijk ernaar uit om Eurekaweek dit jaar te organiseren en kan niet wachten om jullie deze zomer in Rotterdam te zien!

    e-mail: khushi.batta@eur.nl
    telefoonnummer: +31 10 408 9066

    Profielfoto
    Khushi Batta
    Fotostudio Noordeinde
  • Emma Martens
    Deelnemers & Gidsen
    Studie: MSc Strategic Management

    In 2018 begon mijn studententijd in Rotterdam toen ik startte met de dubbele bachelor Rechten en Bedrijfskunde. Hoewel Rotterdam mij niet onbekend was, aangezien ik in Brielle ben opgegroeid, heb ik geen moment getwijfeld om mij aan te melden voor de Eurekaweek. Een week vol nieuwe ervaringen, gave evenementen, nieuwe mensen en vooral gezellige feestjes klonk mij als muziek in de oren. Voor mij was een deelname aan de Eurekaweek de allerbeste start van mijn studententijd; de mensen die ik daar heb ontmoet, hebben mijn studententijd gemaakt. 

    Anderhalf jaar later kwam de coronapandemie en was het studentenleven waar ik zo van aan het genieten was ver te zoeken. Mijn bachelors heb ik online behaald en het gevoel van gemis aan ervaringen was groot. Daarom heb ik mij in 2021 en 2022 aangemeld als gids voor de Eurekaweek; de enorm goede herinneringen aan mijn eigen week en de rol die mijn gidsen daarin hebben gespeeld waren voor mij doorslaggevend voor dit besluit. Als gids ervaar je de Eurekaweek iets meer achter de schermen en zie je wat een enorme organisatie erachter zit. Na het behalen van mijn master Strategisch Management was er voor mij dan ook geen twijfel: ik wil deze week organiseren. 

    Dit jaar ben ik als commissaris Deelnemers & Gidsen verantwoordelijk voor alles wat te maken heeft met deelnemers en gidsen van de Eurekaweek. 600 gidsen en 4000 deelnemers vallen onder mijn verantwoordelijkheid. Gelukkig sta ik hier niet alleen voor; mijn gidsencommissie is er om mij te helpen bij deze uitdagende maar lonende taak. Mijn taak is veelzijdig en dat maakt het zo leuk. De ene dag ben ik bezig met Tactile, de dag erna ben ik bezig met de commissaris Marketing voor het uiteenzetten van een marketingstrategie. De afgelopen maanden zijn wij hard bezig om een geweldige Eurekaweek 2025 neer te zetten. Ik hoop dat jullie Eurekaweek net zo fantastisch wordt als de mijne. 

    Ik zie jullie graag deze zomer in de allermooiste Rotstad!

    e-mail: emma.martens@eur.nl
    telefoonnummer: +31 10 754 6680

    Profielfoto
    Emma Martens
    Fotostudio Noordeinde
  • Fleur Dubbeldam
    Marketing
    Studie: BSc Psychologie

    In de zomer van 2022 vertrok ik als Brabander uit mijn kleine dorpje naar de grote stad Rotterdam om Psychologie te studeren. Ondanks het grote verschil tussen mijn oude en huidige woonplaats, voelde Rotterdam meteen als een thuis voor mij. 

    Ik voelde me meteen geïnspireerd door de mensen, gebouwen en sfeer. Ik keek er enorm naar uit om te ontdekken wat deze stad allemaal te bieden had. Dit begon allemaal bij de Eurekaweek voor mij. Tijdens mijn Eurekaweek als deelnemer ontmoette ik een aantal geweldige mensen, waaronder een paar goede vriendinnen die ik nog steeds veel zie. Na die week wist ik meteen dat ik het jaar erop gids wilde worden, samen met een van die vriendinnen. Dit was een geweldige ervaring om de stad en Eurekaweek vanuit een ander perspectief te zien en nieuwe mensen te helpen zich thuis te voelen. 

    Ik ben iemand met grote dromen en in 2024 merkte ik dat ik toe was aan een nieuwe uitdaging. Om die reden solliciteerde ik voor het Eurekaweek Management. Ik was enorm verrast toen ik hoorde dat ik geselecteerd was, maar vooral superblij! Toen ik daarna hoorde dat ik de functie Marketing had gekregen, kon mijn gelukkig helemaal niet meer op! 

    Als Commissaris Marketing ben ik verantwoordelijk voor alle online en offline promotie en communicatie van de Eurekaweek. Verder geef ik leiding aan een geweldige Mediacommissie die bestaat uit 15 studenten die content gaan creëren, zoals een Magazine en rapportages. 

    Samen met het hele Management zijn we inmiddels al hard aan het werk. Ik kijk ernaar uit om je deze zomer te verwelkomen in het mooie Rotterdam! Het gaat een onvergetelijke week worden, tot dan!

    e-mail: fleur.dubbeldam@eur.nl
    telefoonnummer: +31 10 754 6756

    Profielfoto
    Fleur Dubbeldam
    Fotostudio Noordeinde
  • Emy van den Bulk
    Events & Logistiek
    Studie: MSc Geneeskunde

    Geneeskunde studeren in Rotterdam was voor mij een geweldige beslissing. Het Erasmus MC voelde meteen als thuis, maar de stad Rotterdam nog niet. Rotterdam is een diverse en levendige stad, die ik helaas tijdens mijn Eurekaweek in 2020 niet volledig heb kunnen ervaren. Ook was ik iets anders gewend, aangezien mijn studentenleven niet in Rotterdam begon. Gelukkig ben ik de stad en haar unieke studentencultuur gaandeweg gaan waarderen. Hierdoor ben ik me altijd bewust geweest van het belang van een goede start in een nieuwe stad en studie, wat ook een belangrijke reden was voor mijn beslissing om me aan te melden voor het Eurekaweek Management. 

    Daarnaast ben ik van nature een bezige bij en vind ik het heerlijk om dingen te organiseren en mensen een leuke tijd te bezorgen. De Eurekaweek leek me daarom de perfecte gelegenheid om een tussenjaar te vullen met een waardevolle ervaring, weg uit de geneeskundebubbel en in een nieuwe, uitdagende rol. Om te bepalen of dit echt iets voor mij was, heb ik me in 2024 ingezet als Management Assistent. Deze ervaring gaf me niet alleen inzicht in het organiseren van zo'n groot evenement, maar ik voelde me ook onderdeel van de dynamische en samenwerkende cultuur die de Eurekaweek zo bijzonder maakt. 

    Nu vervul ik met trots de rol van Commissaris Events & Logistics, een functie die de ideale combinatie biedt van creatief en praktisch bezig zijn. Ik ben intensief betrokken bij elk evenement, aangezien ik verantwoordelijk ben voor het tekenen van plattegronden, het huren van benodigde materialen en het mede regelen van noodzakelijke vergunningen. Zonder deze onderdelen zou het fysieke evenement simpelweg niet mogelijk zijn, dus echt een mooie uitdaging! 

    Met z'n allen werken we keihard om Eurekaweek 2025 tot leven te brengen en onvergetelijke momenten voor jou te creëren!

    e-mail: emy.vandenbulk@eur.nl
    telefoonnummer: +31 10 754 7214

    Profielfoto
    Emy van den Bulk
    Fotostudio Noordeinde
  • Anna Valeria Pelivanidou
    Events & Crew
    Studie: MA Media & Creative Industries

    In 2023 besloot ik dat het tijd was om nieuwe plekken te ontdekken en een stap dichter bij mijn ambities te komen. In de zomer van 2023 boekte ik mijn vliegtickets en pakte ik mijn koffers om naar Rotterdam te verhuizen voor een master in Media & Creative Industries, enthousiast om alles te ervaren wat deze nieuwe start te bieden had. Eén van de dingen waar ik naar uitkeek voordat ik naar Rotterdam kwam was Eurekaweek, de ultieme introductie tot het studentenleven. Helaas zorgden de omstandigheden ervoor dat ik later aankwam dan gepland en de kans miste om deel te nemen. 

    Dit weerhield me er echter niet van om het beste uit mijn tijd hier te halen, en bijna direct werd ik verliefd op de stad Rotterdam. Eurekaweek bleef sindsdien in mijn gedachten, en samen met mijn passie voor culturele evenementen en mijn ambitie om in de toekomst grootschalige festivals te organiseren, wachtte ik vol spanning tot de sollicitaties voor het bestuur opengingen. En wat blijkt? De sprong wagen voor iets waar je enthousiast van wordt, is altijd de moeite waard! 

    Het is nu 2025, en ik mag mezelf de Commissaris Events & Crew noemen! Dit betekent dat ik de creatieve concepten van alle evenementen bedenk en plan, en het overzicht houd over grote evenementen zoals de Cantus en het Festival. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor het werven en aansturen van een team van ongeveer 80 crewleden, het regelen van locaties en natuurlijk het boeken en begeleiden van de artiesten die tijdens de week zullen optreden. 

    Ik kijk uit naar alles wat de komende maanden brengen en om jullie allemaal in augustus in Rotterdam te zien!

    e-mail: annavaleria.pelivanidou@eur.nl 
    telefoonnummer: + 31 10 754 6570

    Profielfoto
    Anna Valeria Pelivanidou
    Fotostudio Noordeinde

Vergelijk @count opleiding

  • @title

    • Tijdsduur: @duration
Vergelijk opleidingen