Wie ben ik? Wat wil ik in de toekomst?

Workshop op campus
Studenten Bestuurskunde aan de slag voor openbaar bestuur

In deze tweedelige Engelstalige workshop krijg je inzicht in jezelf en in jouw interesses. Je onderzoekt diverse toekomstige mogelijkheden op de arbeidsmarkt.

Zelfanalyse is de start van het maken van (carrière)keuzes! Met oefeningen en opdrachten doe je onderzoek naar: naar jouw persoonskenmerken, culturele identiteit, jouw skills, waarden en interesses. Dit vormt de basis om te ontdekken welke scenario’s er voor je mogelijk zijn voor toekomstig werk.

Aan de orde komen:

• Zelfanalyse: wie ben ik? Wat kan ik? Wat wil ik?
  • Scenario’s van mogelijkheden op de arbeidsmarkt.

BELANGRIJK!

1. De workshop bestaat uit twee dagdelen. Zodra je je opgeeft voor de workshop geef je commitment af voor deelname aan beide data en dagdelen.
  2. De workshop zal op CAMPUS plaatsvinden. Voorafgaand aan de workshop ontvang je mail met vermelding van het gebouw en de ruimte.
  3. Deze workshop wordt in het Engels gegeven en is voor alle studenten van de EUR.