Leeslijst: Klimaatverandering en duurzaamheid

De 26ste klimaattop, de UN Climate Change Conference domineert deze weken de krantenkoppen. Klimaatverandering is ook een belangrijk onderzoeksonderwerp voor de Erasmus Universiteit. De Universiteitsbibliotheek heeft een selectie gemaakt van interessante boeken over dit onderwerp.

Op de Erasmus Universiteit wordt dagelijks onderzoek gedaan naar duurzame oplossingen, energietransitie en de invloed van klimaatverandering door wetenschappers uit allerlei disciplines. Lees de volgende e-books om meer over klimaatverandering en duurzaamheid te leren, en laat je ook inspireren:

Vind nog meer e-books en andere bronnen in onze collecties. Je kan ook de content van Taylor & Francis’ SDG Online bekijken. In november is alle Goal 13: Climate Action content gratis te lezen!

Vragen? Neem contact op met Frea Haandrikman (Faculty Liaison Sociale Wetenschappen)