E-learning @ de Universiteitsbibliotheek

Woensdag 21 september demonstreert de Universiteitsbibliotheek haar Information skills modules op de bEURs Online Education (Van der Goot gebouw, 3e verdieping). We nodigen u, als docent of supervisor, uit om een kijkje te nemen bij onze stand. U ziet dan het aanbod aan modules op onze Training & Support portal. Er is vast iets bij waarvan zowel u als uw studenten kunnen profiteren!

WAAROM

De Universiteitsbibliotheek beheert een brede collectie met wetenschappelijke boeken, tijdschriften en data. Weten hoe je deze informatie efficiƫnt gebruikt, dat is informatievaardigheid!

HOE

De bibliotheek biedt een generieke e-portfolio aan. Dit zijn modules waarin korte teksten, video's, interactieve oefeningen en links naar gerelateerd materiaal elkaar afwisselen.

WAAR

U vindt de e-modules in de Training & Support portal op de UB-website: https://service.ubib.eur.nl/training_support