De 2020 uitgaven van 13 belangrijke antropologische tijdschriften van Berghahn Books verschijnen in Open Access

De titels die in open access worden aangeboden zijn onder meer Conflict and Society, Migration and Society en Journal of Legal Anthropology. Bekijk alle titels via Berghahn Open Anthro.

Open Access is het kosteloos beschikbaar stellen van onderzoek, artikelen en/of data voor alle belangstellenden. De universiteitsbibliotheek heeft als doel om alle research output van de universiteit in Open Access te publiceren en is groot supporter van Open Access in het algemeen.

Daarom steunt Erasmus Universiteitsbibliotheek dit initiatief door een abonnement op de gehele collectie van deze pilot. Andere supporters zijn te vinden op de BOA-S2O-website.

Vragen? Neem contact op met Frea Haandrikman (Faculty Liaison Sociale Wetenschappen)