Algemene ledenvergadering vrijdag 14 oktober

Een jonge studente loopt met haar rug naar de kamera de trap in de Leeskabinet nis op, richting hoge en goedgevulde boekenkasten.
Een jonge studente loopt de trap in de nis van het Leeskabinet op, boek in hand

Leden van het Rotterdamsch Leeskabinet zijn van harte welkom bij de algemene ledenvergadering op vrijdag 14 oktober aanstaande. Voorafgaand aan het interview met Jan Brokken in de Hillegondakerk vindt de vergadering plaats in een nabije vergaderzaal aan de Kerkdreef 2 in Hillegersberg.

Op de agenda staan het jaarverslag en de jaarrekening 2021. De uitnodiging en de stukken vindt u op onze website.

Wilt u de vergadering bijwonen, dan ontvangen wij graag uw aanmelding per e-mail

Heeft u nog geen tickets voor Jan Brokken in de Hillegondakerk? Er zijn nog plaatsen, kaartjes vindt u hier

Vrijdag 14 oktober

Algemene ledenvergadering: 19.00 - 19.30 in zaal De Veste, Kerkdreef 2