Rondleiding Kunsthal

Gesproken taal
Engels

Kunsthal Rotterdam

Meld je aan! Voeg toe aan agenda

Je hebt het beeld van het meisje met de sneakers voor Centraal Station vast al eens gezien. Nu is er voor het allereerst een grote solotentoonstelling in Nederland met het werk van Britse kunstenaar Thomas J Price. Ga met ons mee voor een rondleiding over de expositie in de Kunsthal.

Met zijn enorme sculpturen van hedendaagse en herkenbare figuren probeert hij de kijker bewust te maken van stereotypes rondom representatie en identiteit. En ook al zijn ze vaak uitgevoerd in traditionele materialen zoals brons, marmer of goud verguld, de totstandkoming van de beelden is dat niet. Met behulp van 3-D scanners en verschillende modellen en poses, maakt hij nieuwe denkbeeldige figuren.

Tijdens de rondleiding zal de gids ons meenemen langs de verschillende kunstwerken en ons meer vertellen over hoe hij te werk gaat.

De rondleiding zal Engels gesproken zijn en alleen toegankelijk voor studenten van de Erasmus Universiteit.

Na de rondleiding kun je tot sluitingstijd zelf rondlopen over de overige exposities.

Datum: woensdag 22 november
Tijd: 15.00-16.15 (verzamelen 14.45u.) We kunnen alleen met de hele groep naar binnen, laatkomers kunnen helaas niet meer mee!
Locatie: Kunsthal Rotterdam, Westzeedijk 34, verzamelen naast de hoofdingang beneden

Toegang: alleen EUR-studenten € 5,-