Open Air Cinema: The Fall Guy

Gesproken taal
Engels

Vijver naast het Erasmus Paviljoen

Koop je tickets! Voeg toe aan agenda

Om de start van het seizoen feestelijk te openen, organiseren we (Studium Generale & ESN Rotterdam) weer onze inmiddels beroemde Open Air Cinema. Dit keer vooral veel stunts met The Fall Guy!

Over de film:

Met Emily Blunt en Ryan Gosling in de hoofdrollen van deze romantische actiekomedie zit het qua charme, bizarre stunts en puik getimede dialoog absoluut geramd. Regisseur David Leitch, de man achter John Wick, Atomic Blonde en Bullet Train brengt zijn filmversie van de in Nederland niet zo bekende Amerikaanse televisieserie The Fall Guy een ode aan de stuntprofessie; de hardwerkende mannen en vrouwen die dagelijks hun ruggenwervels op het spel zetten om de filmsterren te doen schitteren. Blunt en Gosling zijn in topvorm en we zijn blij te melden dat The Fall Guy bij de eindcredits een stunt & blooper reel heeft! Jackie Chan zou trots zijn.

Hij is een stuntman en net als ieder ander in de stuntwereld blazen ze hem op, schieten ze hem neer, laten ze hem crashen, smijten ze hem door ramen heen en laten ze hem van de hoogste constructies vallen. En dat allemaal voor ons vermaak. Na een ongeval dat hem bijna zijn carrière heeft gekost, moet de onbezongen held een vermiste filmster opsporen, een samenzwering onthullen en zijn grote liefde zien terug te winnen, terwijl hij ook nog gewoon zijn werk moet doen. Dat kan bijna niet goed gaan.

Cast: Ryan Gosling, Emily Blunt, Aaron Taylor-Johnson, Hannah Waddingham e.v.a
Regie: David Leitch
Duur: 126 minuten
Taal: Engels gesproken en ondertiteld

Wij verzorgen kussens en dekentjes zolang de voorraad strekt, voor drankjes en snacks kun je terecht in het Erasmus Paviljoen. Bij slecht weer stellen we een weekje uit.

Datum: donderdag 19 september
Tijd: 19.45-22.30 uur (Inloop: 19.15u)
Locatie: Vijver naast het Erasmus Paviljoen

Ticket informatie
Studenten en medewerkers: € 5
Overige bezoekers: € 7,50

Georganiseerd door Studium Generale en ESN Rotterdam in samenwerking met Outdoor Cinema.