Samenwerkingsovereenkomst ‘Organisatieontwikkeling’ met gemeente Rotterdam

De gemeente Rotterdam en het Departement Bestuurskunde en Sociologie van de Erasmus Universiteit Rotterdam hebben een samenwerkingsovereenkomst gesloten op het thema organisatieontwikkeling.

In het kader van deze overeenkomst financiert de gemeente Rotterdam een promovendus op het thema van ‘Democratische vernieuwing en ambtelijk vakmanschap’ en gaat een medewerker van de gemeente als buitenpromovendus een proefschrift schrijven op het gebied van ‘Publieke organisaties en verandercapaciteit’.
In het verlengde van beide projecten is er ook de komende vier jaar jaarlijks ruimte voor 2 stageplekken voor masterstudenten.

Het project staat onder leiding van prof. dr. Bram Steijn, sectie HRM in de publieke sector

Marjolein Kooistra, ESSB mediarelaties, 010 408 2135, kooistra@essb.eur.nl