ESSB leeft mee met slachtoffers aardbeving in Marokko

Erasmus School of Social and Behavioural Sciences (ESSB) is geschrokken van het trieste nieuws over de verwoestende aardbeving in Marokko van afgelopen weekend. In onze faculteit zijn veel studenten en medewerkers uit de Marokkaanse gemeenschap.

Onze gedachten zijn bij de slachtoffers en hun dierbaren, en ESSB leeft mee met iedereen uit onze facultaire gemeenschap die geraakt is door deze natuurramp.

Op donderdag 14 september a.s. tussen 12.30 - 14.00 uur vindt een walk-in bijeenkomst plaats voor studenten en medewerkers in de theaterzaal van het Erasmus Paviljoen.

Wil je de mensen in de getroffen gebieden helpen? Doneer dan op giro 6868 van het Rode Kruis.

Contact met Erasmus Universiteit

Ben je op dit moment in Marokko? Het ministerie van Buitenlandse Zaken raadt mensen in het gebied aan zich online te registreren, om zo in contact te blijven met het ministerie.

Ben je student of medewerker bij ESSB, op dit moment in Marokko en heb je acute hulp nodig? Bel dan de Nederlandse ambassade of het noodnummer van de EUR:  +31(0)640847882 (24/7)

Up to date informatie is op de EUR website te vinden.

Marjolein Kooistra, communicatie ESSB, kooistra@essb.eur.nl