Oratie prof.dr. Nicole Lucassen

Erasmus Building
Voeg toe aan agenda
Michelle Muus

Prof.dr. Nicole Lucassen houdt op 15 maart 2024 haar oratie Kind in context. Naar een integrale aanpak van kinderarmoede in de Aula van de Erasmus Universiteit Rotterdam

Nicole Lucassen is bijzonder hoogleraar bij Erasmus School of Social and Behavioural Sciences, vanwege Gemeente Rotterdam en Nationaal Fonds Kinderhulp, met de leeropdracht Kinderarmoede.

De plechtigheid zal aanvangen om 16.00 uur precies in de Aula van de universiteit (Erasmus building), Burgemeester Oudlaan 50 te Rotterdam. Als u niet aanwezig kunt zijn, kunt u de oratie ook via livestream bijwonen:

De receptie zal aansluitend plaatsvinden in hetzelfde gebouw.

Symposium Kinderarmoede

Voorafgaand aan de oratie vindt een symposium plaats over kinderarmoede. Georganiseerd door
Nationaal Fonds Kinderhulp, gemeente Rotterdam, Erasmus Universiteit Rotterdam en de Hogeschool Rotterdam.
Erasmus Paviljoen | 13.30-15.30 | Programma

Marjolein Kooistra, communicatie ESSB, kooistra@essb.eur.nl