Oratie Peter Verkoeijen

Gebouw
Erasmus Building
Voeg toe aan agenda

Op woensdag 3 juli 2024, houdt prof.dr. Peter Verkoeijen zijn oratie 'Betekenisvol zelfstandig leren in het hoger onderwijs' in de Aula van de Erasmus Universiteit Rotterdam.

Update 26 juni 2024: interview voor Avans Hogeschool: 'Zelfstandig, diepgaand leren: hoe ondersteun je studenten daarbij? '

De rector magnificus van de Erasmus Universiteit Rotterdam maakt bekend dat

Prof.dr. Peter Verkoeijen

benoemd tot bijzonder hoogleraar bij Erasmus School of Social and Behavioural Sciences, vanwege Avans Hogeschool, met de leeropdracht Praktijkgericht Onderwijsonderzoek naar Toepassingen van de Cognitieve Psychologie in het Hoger Onderwijs, op woensdag 3 juli 2024 zijn ambt in het openbaar zal aanvaarden met het uitspreken van een rede, die de titel draagt:

Betekenisvol zelfstandig leren in het hoger onderwijs

De plechtigheid zal aanvangen om 16.00 uur precies in de Aula van de universiteit (Erasmus building), Burgemeester Oudlaan 50 te Rotterdam.

De oratie zal ook via deze livestream te volgen zijn.

De receptie zal aansluitend plaatsvinden in hetzelfde gebouw.

Marjolein Kooistra, communicatie ESSB | 06 83676038 | kooistra@essb.eur.nl