ESSB Alumni Nieuwjaarsborrel

Hef samen met ESSB-alumni en medewerkers het glas op het nieuwe jaar!
donderdag 19 jan 2023, 18:00 - 21:00

Stadshaven Brouwerij: Galileistraat 24, Rotterdam

Meld je aan voor de nieuwjaarsborrel Voeg toe aan agenda

Alle alumni zijn van harte uitgenodigd voor de ESSB-alumni nieuwjaarsborrel op donderdag 19 januari van 18.00-21.00 in de Stadshaven brouwerij in Rotterdam. Kom gezellig proosten met je oud-studiegenoten op een gezond en spectaculair 2023.

De eerste drankjes en borrelhappen zijn gratis en daarna is het voor eigen rekening. Je kunt ook leuke prijzen winnen met onze loten die je bij binnenkomst zal ontvangen.

Meld je alsjeblieft van tevoren aan via de link. Deel dit bericht met je oud-studiegenoten en proost samen op een mooi 2023.

Ons programma*

18:00 Deuren open

19:00 Proosten op het nieuwe jaar en prijzen verloten

20:15 Drankjes, hapjes, feest, netwerken

21:00 Einde van het evenement

* Tijdens deze borrel worden foto’s gemaakt. Het kan zijn dat je herkenbaar in beeld komt. Als bezoeker geef je toestemming voor het opslaan en gebruiken van deze beelden voor commerciële doeleinden.