Nieuwe druk studieboek Personen- en familierecht, relatievermogensrecht en erfrecht van André Nuytinck

Foto van André Nuytinck

Op 1 februari 2021 is inmiddels de achtste druk van het studieboek van André Nuytinck, hoogleraar Burgerlijk recht aan Erasmus School of Law, verschenen.

Het studieboek Personen- en familierecht, relatievermogensrecht en erfrecht is onderdeel van de Studiereeks Burgerlijk Recht van Wolters Kluwer. Dit eerste deel van de reeks biedt studenten en professionals een overzicht van de in de titel genoemde rechtsgebieden. Bijzonder aan het studieboek is dat het de onderlinge samenhang en dwarsverbanden tussen deze gebieden inzichtelijk maakt. Het boek is daardoor erg geschikt als handboek.

Nieuw in deze achtste druk zijn de passages over draagmoederschap en deelgezag. Daarnaast is er veel actuele literatuur en rechtspraak in de nieuwe druk verwerkt.

De nieuwste druk van het studieboek Personen- en familierecht, relatievermogensrecht en erfrecht is te koop bij Wolters Kluwer.