10 jaar master Arbeidsrecht: lancering magazine BOLDER

Foto van 10 jaar Arbeidsrecht

In collegejaar 2009-2010 is de eerste lichting van de master Arbeidsrecht begonnen aan Erasmus School of Law. Eén decennium, 6 topopleidingspredikaten en bijna 300 afgestudeerden verder, is het tijd om terug te blikken op 10 geweldige jaren samen met collega’s, associates en alumni van de master.

De viering van het tweede lustrum van de master Arbeidsrecht vond plaats in het hartje van Rotterdam bij Mooie Boules Rotterdam in een van de Hofbogen. Alle 10 lichtingen van de master waren uitgenodigd en vertegenwoordigd op deze avond. In totaal waren er ruim 200 personen aanwezig. Naast vieren, herinneringen ophalen en borrelen stond een heus Jeu de Boules-toernooi op het programma dat uiteindelijk werd gewonnen door de huidige lichting studenten, ‘generation XI’.

Het hoogtepunt van de avond was de uitreiking van het eerste exemplaar van het lustrummagazine Bolder door prof. mr. dr. Ruben Houweling  aan de onderwijsdecaan prof. mr. dr. Maarten Verbrugh , waarin huidige en (oud)collega’s, associates en vooral veel studenten aan het woord komen. Dat de master arbeidsrecht blijft innoveren om tot de absolute top te blijven behoren, is ook zichtbaar in en aan het magazine Bolder. In Bolder is een Augmented Reality (AR) component en diverse filmpjes verwerkt, die men via een smartphone kan bekijken door de QR-code te scannen.

De master arbeidsrecht scoorde in de NSE van oktober 2019 wederom de hoogste score. Toeval…?

Het magazine is digitaal in te zien via issuu.com.

Foto van 10 jaar Arbeidsrecht 2 Foto van 10 jaar Arbeidsrecht 3 Foto van 10 jaar Arbeidsrecht 4