Masters Aansprakelijkheid & Verzekering en Arbeidsrecht wederom 'topopleiding'

Logo van topopleiding masters
Choi Keuzegids

De masters Aansprakelijkheid & verzekering en Arbeidsrecht  hebben van de Keuzegids het predicaat 'topopleiding' gekregen. Met 87 punten (Arbeidsrecht) en 82 punten (Aansprakelijkheid en verzekering) scoorden de masters ver boven gemiddeld.

Beide masters scoren ver boven gemiddeld. Topopleidingen krijgen in de ranglijsten van de Keuzegids een totaalscore van minimaal 76 punten.

Master Aansprakelijkheid & Verzekering

Met een totaal van 82 punten eindigt de master Aansprakelijkheid & Verzekering ruim in de top 10. Studenten geven aan dat de praktijkgerichtheid, inhoud programma en toetsing van de master zeer goed is. Ook de kwaliteit van docenten en de wetenschappelijke vorming worden erg positief beoordeeld.

Master Arbeidsrecht

de master Arbeidsrecht krijgt van de Keuzegids 87 punten. Ook deze master behoort tot de top 10 van masteropleidingen in de sector rechten. Vooral het programma, de praktijkgerichtheid en studeerbaarheid worden goed beoordeeld. Ook zijn de studenten erg positief over de docenten en de begeleiding van de docenten.

Over de CHOI Keuzegids

De Keuzegids Masters, uitgegeven door het Centrum Hoger Onderwijs Informatie (C.H.O.I.), biedt per vakgebied een overzicht van alle hbo- en wo-masteropleidingen, gegevens over de arbeidsmarkt, en gedetailleerde kwaliteitsoordelen per master. Deze oordelen zijn gebaseerd op zowel gegevens uit de Nationale Studentenenquête, als accreditatiebesluiten en rapporten van keuringsinstantie NVAO.