Erasmus Marketing Institute (EMI) verzorgt deeltijd marketing opleidingen voor professionals. Daarnaast doet het Erasmus Marketing Institute onderzoek en marketingprojecten, gericht op complexe vraagstukken van bedrijven die willen groeien door middel van slimme marketing strategie. Een belangrijk onderdeel van onze werkzaamheden is het Erasmus Klantwaarde Model.
Het Erasmus Marketing Institute is in 2019 opgericht als onderdeel van de Erasmus Institute for Business Economics (onderdeel van de Erasmus Universiteit Rotterdam) en is verbonden met de Erasmus School of Economics.
Wij werken samen met toonaangevende academici van de Erasmus School of Economics (ESE) en Rotterdam School of Management (RSM). Dit ondersteunt het wetenschappelijke karakter van onze werkzaamheden.
Ons contractonderzoek richt zich op complexe marketingvraagstukken van bedrijven die willen groeien door middel van slimme strategische beslissingen. Een belangrijk onderdeel van het contractonderzoek is het EUR Klantwaarde Model, dat is ontwikkeld in samenwerking met Erasmus Q-intelligence (EQI).
Onze deeltijd opleidingen zijn bedoeld voor professionals, voornamelijk op marketeers, marketing managers, business managers en CMO’s maar ook algemeen directeuren, beleidsmakers en ondernemers met minimaal 7 jaar werkervaring en ambitie om hun carrière een boost te geven en hun marketingkennis te verdiepen en te verbreden.
Meer informatie over onze deeltijd marketing opleidingen kun je hier vinden.