Beschikt jouw organisatie over allerlei data en klantgegevens, waarschijnlijk uit verschillende bronnen, die nog onvoldoende gebruikt worden?
Heb je marketing uitdagingen waarvoor diepgaande analyses van klantdata gedaan moeten worden, maar heb je daar nog onvoldoende ervaring in?
Wil je meer begrijpen van Data Science technieken voor jouw organisatie maar heb je geen data scientist in dienst?
Om al deze problemen op te lossen, heeft de Erasmus Universiteit Rotterdam het EUR Klantwaarde Model Ontwikkeld. Dit model is ontwikkeld door het Erasmus Marketing Institute in samenwerking met Erasmus Q-intelligence en het Econometric Institute van de Erasmus School of Economics. Alle nieuwe technieken op het gebied van data science worden toegepast en het model wordt voortdurend up to date gehouden. Met behulp van het EUR Klantwaarde Model kunnen we adviseren rondom alle mogelijke marketing- en datavraagstukken.
Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie over het model.
Deeltijd marketing opleidingen voor professionals
Geef een Fast-Forward aan je carrière
Contractonderzoek voor bedrijven
Ondersteuning bij marketing strategy, customer journey, business development