Klachtenprocedure

Hoe kan ik een klacht melden?

Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze opleidingen en onze dienstverlening. We willen namelijk dat u tevreden bent, en het liefst zelfs uw verwachtingen overtreffen. Heeft u toch een klacht, meld dit dan zo snel mogelijk. Dit kan door te mailen naar erasmusmarketinginstitute@ese.eur.nl.

Vermeld in de e-mail een duidelijke omschrijving van de klacht, de naam en startdatum van de opleiding die het betreft, de datum van het voorval en alle van belang zijnde details.

Wat gebeurt er daarna?

U ontvangt van ons een reactie ter bevestiging van de ontvangst van de klacht. Wij nemen de klacht in behandeling en u kunt binnen 7 dagen een antwoord van ons verwachten.

Bij een klacht kijken wij altijd naar de algemene voorwaarden en het algemene integriteitsbeleid van de EUR Holding bv.

Vergelijk @count opleiding

  • @title

    • Tijdsduur: @duration
Vergelijk opleidingen