Geslaagde waarderingsbrunch voor ondersteunend personeel

Alweer voor de 4e keer genoten medewerkers van de Erasmus School of Economics samen met collega's van diverse ondersteunende diensten en bedrijven op donderdag 13 juni 2013 van een uitgebreide brunch die hen werd aangeboden door Erasmus School of Economics.

Deze 'waarderingsbrunch' was met name bedoeld om alle medewerkers van de ondersteunende diensten en bedrijven te laten weten dat hun dagelijkse toewijding en inzet door alle medewerkers van de Erasmus School of Economics zeer gewaardeerd worden.

Onder de genodigden waren onder andere medewerkers van het Erasmus Facilitair Bedrijf (EFB), de afdeling Post&Logistiek, de beveiliging, GOM schoonmaakbedrijf, cateringbedrijf Albron en koffieleverancier Autobar. Daarnaast waren een aantal medewerkers van de Erasmus School of Economics aanwezig, die optraden als gastheer/gastvrouw. Margaretha Buurman, Hoofd Bestuur & Beleid sprak namens de Erasmus School of Economics waardering uit voor de inzet en betrokkenheid van alle aanwezigen.

De ongeveer zeventig aanwezigen genoten van een uitstekende brunch in Siena Grand Café, op de Begane Grond van het H-gebouw. De brunch begon om 10.30 uur en eindigde rond 11.30 uur.

Foto-impressie

Iedereen die nog eens de sfeer wil proeven tijdens de lunch kan hier een foto-impressie van de lunchbijeenkomst bekijken.