Enhancing Learning and Reducing Workload with AI-Driven Personalized Feedback in Clinical Reasoning Education and Case-Based Assessments of ErasmusArts 2030 Curriculum

CLI Fellowship van Charlotte van Sassen

De Community for Learning & Innovation (CLI) geeft docenten van Erasmus University Rotterdam (EUR) de mogelijkheid tot het aanvragen van een fellowship. Met dit fellowship onderzoeken zij onderwijsinnovatie, of voeren zij een onderwijsproject uit. 

Op deze pagina lees je meer over het CLI Fellowship van Charlotte van Sassen (EMC) waarin ze streeft naar het verbeteren van leerresultaten door AI-gedreven gepersonaliseerde feedback te introduceren in het nieuwe ErasmusArts 2030-curriculum

Dit project richt zich op het verbeteren van leerresultaten door AI-gedreven gepersonaliseerde feedback te introduceren in het nieuwe ErasmusArts 2030-curriculum. Met gerichte, praktische feedback kunnen studenten beter hun kenniskloven herkennen en aanpakken, wat hun leerervaring verbetert. Daarnaast streeft het project ernaar de werkdruk van docenten te verminderen door het feedbackproces te automatiseren, zodat zij zich kunnen richten op andere onderwijstaken. Om de impact van het AI-feedbacksysteem op zowel leer- als onderwijservaringen te beoordelen, zullen we niet alleen de leerresultaten evalueren, maar ook de perceptie van studenten, de perceptie van docenten en de werkdruk onderzoeken. De pilot richt zich op oefeningen in klinisch redeneren en casus gebaseerde beoordelingen, met potentieel voor uitbreiding bij succes.

Onderzoeker
Charlotte van Sassen
Gerelateerde links
More CLI Fellowship projects

Vergelijk @count opleiding

  • @title

    • Tijdsduur: @duration
Vergelijk opleidingen