Economiestudent Adam Wadolowski ontvangt beurs van alumnus

Met financiële steun van alumnus Dick Verbeek van Erasmus School of Economics, die in 1975 afstudeerde, zal student economie Adam Wadolowski een intensieve drieweekse undergraduate zomercursus volgen aan London School of Economics.

In aanwezigheid van oud-decaan prof. dr. Philip Hans Franses en Charles Hermans, Directeur Alumni Affairs & Development, verraste de heer Dick Verbeek de student tijdens een gezellig samenzijn in het Erasmus Paviljoen op Campus Woudestein.

De heer Verbeek, die economie studeerde in Rotterdam en twintig jaar lang leiding gaf aan Aon (wereldwijd marktleider op het gebied van risicomanagement, verzekeringsmakelaardij en adviesdiensten) in Europa, kent al vele jaren een beurs toe aan economiestudenten.

Adam Wadolowski is Bachelor Honours Class student aan Erasmus School of Economics. Het programma van de Bachelor Honours Class is ontworpen om economische kennis te verdiepen die verder gaat dan het standaard curriculum, om de ketenen van het economische paradigma te doorbreken, om persoonlijke ontwikkeling te stimuleren en om zowel zachte als academische vaardigheden op te poetsen.

Adam zal de cursus Data Engineering for the Social World aan London School of Economics volgen, waarbij hij verbluffende webrapporten en visuele dashboards zal ontwikkelen om de verzamelde gegevens weer te geven en zijn nieuwverworven vaardigheden op het gebied van data te laten zien. Dit zal hem zeker helpen op zijn weg om onderzoeksassistent te worden.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Ronald de Groot, Media and Public Relations Officer bij Erasmus School of Economics: rdegroot@ese.eur.nl, +31 6 53 641 846.