Alumna Antoinette Oudshoorn aangesteld als directeur Convergence

Skyline van Rotterdam, kijkend op de Erasmusbrug.
Drie mensen in gesprek tijdens de Master Open Dag.

Alumna Antoinette Oudshoorn is op 1 juni 2024 gestart als directeur van Convergence. Convergence is een samenwerking tussen de TU Delft, het Erasmus MC en de Erasmus Universiteit Rotterdam. Het doel van deze samenwerking is het oplossen van complexe maatschappelijke problemen.

Antoinette heeft veel ervaring in zowel de wetenschap als het management.Ze studeerde rechten aan de Universiteit van Amsterdam en promoveerde aan de Erasmus Universiteit Rotterdam op grensoverschrijdend bankbeslag.

Als directeur werkt Antoinette aan een sterkere basis voor de organisatie. Daarnaast gaat Antoinette op zoek naar nieuwe mogelijkheden voor samenwerking, zowel binnen als buiten de instellingen.

Meer over haar en over Convergence vind je op de website van Convergence.

Lees het volledige bericht hier.