De Leeskabinet-boekclub leest 'Luister'

Rotterdamsch Leeskabinet
Een jonge studente loopt met haar rug naar de kamera de trap in de Leeskabinet nis op, richting hoge en goedgevulde boekenkasten.
woensdag 12 jun 2024, 19:00 - 20:30
Voeg toe aan agenda

Uit het juryrapport Libris Literatuur Prijs 2024: '[...] IJzersterk geschreven boek, dat je tot de laatste bladzijde in zijn greep houdt. Er staan zinnen in van grote schoonheid, het kent diepgang en zet aan tot wrang-melancholische bespiegelingen [...] magistrale roman [...].

Luister, de tweede roman van Sacha Bronwasser, neemt de lezer mee naar het Parijs van de jaren tachtig en nu, in een zinsbegoochelende zoektocht naar identiteit, vriendschap en schuld.

Lees met ons mee en meld je aan door ons een mailtje te sturen.

De Leeskabinet-boekclubs vinden plaats in een vergaderruimte bij het Leeskabinet, van 19.00 tot 20.30 uur. Deze bespreking wordt begeleid en van een inleiding voorzien door Elsbeth van der Ploeg.

Locatie: we verzamelen om 19.00 uur bij de informatiebalie van de Universiteitsbibliotheek.

Bekijk de campusplattegrond