Welkom bij onze Community for Impact-Driven Education

Welkom bij de Community for Impact-driven Education (IDE)! Onze community brengt meer dan honderd docenten, onderwijsvernieuwers en onderwijsprofessionals samen die toegewijd zijn aan het ontwerpen van onderwijs met maatschappelijke impact. Wij geloven in de kracht van samenwerking, inspiratie en het delen van kennis om zinvolle veranderingen teweeg te brengen binnen onze universiteit en daarbuiten.

Onze missie

Onze missie is eenvoudig maar diepgaand: elkaar ondersteunen en versterken in het ontwerpen van impactgedreven onderwijs. We streven ernaar een ruimte te creëren waar docenten inspiratie kunnen opdoen, vragen kunnen stellen, kennis kunnen uitwisselen en innovatieve ideeën kunnen verkennen voor het implementeren van onderwijspraktijken met sociale impact.

Wie kan meedoen?

Wij staan open voor iedereen bij EUR die gepassioneerd is over het creëren van of meer wil leren over impactgericht onderwijs. Of je nu een doorgewinterde docent bent, een nieuwsgierige leerling of een veranderaar in de dop, je zult een warm welkom vinden in onze gemeenschap.

Hoe kun je meedoen?

Lid worden is eenvoudig! Stuur gewoon een e-mail naar impactatthecore@eur.nl en we voegen je toe aan onze Teams Environment, waar iedereen aankondigingen, artikelen, evenementen en vragen kan delen met medeleden. Via dit kanaal houden we je op de hoogte van onze community-evenementen.

Evenementen & activiteiten

Het hele jaar door organiseren we een reeks evenementen rond belangrijke thema's voor impactgericht onderwijs. Deze evenementen bieden de mogelijkheid om dieper in te gaan op belangrijke onderwijskwesties, om impactvolle projecten en programma's onder de aandacht te brengen en om deel te nemen aan zinvolle discussies met collega's.

Doe mee en we hopen je op ons volgende evenement te zien!

Previous events

Community for Impact-Driven Education