Gezocht: Student assistent communicatie

Impact at the Core is op zoek naar een gemotiveerde student assistent communicatie. Je zal nauw samenwerken met de marketing & communicatiemedewerker en haar ondersteunen in de uitvoering van het communicatieplan gericht op het promoten en vergroten van de zichtbaarheid van Impact at the Core.

Voor een proactieve student die zich verder wilt ontwikkelen op het gebied van communicatie, is dit een uitgelezen kans om praktijkervaring op te doen in een professionele omgeving.

Taken:

• Content creatie: ondersteun bij het maken van interessante content voor de verschillende communicatiekanalen waaronder onze website, LinkedIn, nieuwsbrieven en blogberichten. Dit kan inhouden dat je interviews transcribeert, artikelen vertaalt, inhoud redigeert en proefleest, en (delen van) artikelen schrijft.
  • Evenementenondersteuning: Assisteren bij de planning, coördinatie en uitvoering van evenementen zoals de Impact Education Week en communicatiecampagnes. Dit kan inhouden: logistieke regelingen, registratie van deelnemers, assistentie ter plaatste en evaluaties na afloop van evenementen.
  • Administratieve taken: assisteren bij administratieve taken zoals het onderhouden van databases en het organiseren van bestanden om een efficiënte workflow te garanderen.

Wie we zoeken:

• Je studeert aan EUR bij voorkeur in de richting van marketing & communicatie, of hebt (werk)ervaring in dit vakgebied.
  • Uitstekende schriftelijke en verbale communicatievaardigheden, met een scherp oog voor detail en een sterke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Jij herkent jezelf in de omschrijving: ‘Leergierig, creatief en niet bang om hard te werken.’

Wat bieden we jou?

Meewerken bij Impact at the Core is een geweldige manier om jezelf te ontwikkelen en aan je CV te werken. Je wordt onderdeel van een gezellig en hardwerkend team. Je krijgt een flexibel contract via EURflex waarin we het aantal minimale en maximale aantal uren vastleggen. EURflex heeft geen CAO, maar volgt, daar waar van toepassing, de bepalingen uit de CAO Nederlandse Universiteiten en/of de Algemene Arbeidsvoorwaarden EUR Holding BV en haar werkmaatschappijen. EURflex volgt onder andere de functie indeling en de bijbehorende salarisschalen. Zie hier voor meer informatie over de regelingen.

Solliciteren:

Stuur je CV + een korte motivatie voor 8 september naar impactatthecore@eur.nl.

Impact at the Core is een centraal innovatieprogramma aan de Erasmus Universiteit Rotterdam waarin we onderwijs ontwikkelen waarbij studenten samen op zoek gaan naar oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Dit doen we door het opzetten, versterken en samen ontwikkelen van zogenoemd impact-gedreven onderwijs. Daarmee bedoelen we onderwijs waarin onze positieve bijdrage aan de maatschappij een centrale rol speelt.