Aftermovie Impact Education Week 2023

Een week vol inspiratie en impact

Begin oktober vond de tweede Impact Education Week plaats, een dynamisch en divers programma dat de universitaire gemeenschap en daarbuiten samenbracht in een viering van impact gedreven onderwijs. Van 2 tot 5 oktober 2023 werden studenten, docenten en het bredere publiek uitgenodigd om deel te nemen aan een reeks prikkelende evenementen, workshops en discussies gericht op het stimuleren van positieve maatschappelijke verandering door middel van onderwijs.

Hoewel de Impact Education Week alweer achter ons ligt, is de impact nog lang niet voorbij. De inspiratie en ideeën die tijdens de evenementen werden gegenereerd zullen blijven doorklinken op de universiteit en daarbuiten en de manier waarop onderwijs wordt benaderd en gegeven beïnvloeden.

Aftermovie Impact Education Week 2023

Videographer: Studio Kun