Students in the spotlight: a student panel on impact-driven education at EUR

woensdag 4 okt 2023, 12:00 - 13:30
Congres

Q-building

Voeg toe aan agenda

Doe mee aan dit dynamische lunchevenement dat speciaal is ontworpen voor studenten om hun stem te laten horen! Wij geloven in de kracht van studenten om hun opleiding vorm te geven en een positieve impact te hebben op de maatschappij. Dus, wij stoppen met praten en geven het woord aan jou!

Op dit evenement nodigen we studenten zoals jij uit om jouw ervaringen te delen over maatschappelijke impact in jouw onderwijsprogramma. Wat betekent positieve maatschappelijke impact voor jou? Hoe ervaar je de verbinding met maatschappelijke kwesties in je cursussen? En wat heb jij als studenten nodig van de universiteit om impact te maken tijdens je studie en in je toekomstige carrière?

We zullen input van alle deelnemers faciliteren. Ook zal er van tevoren een belangrijk panel worden voorbereid om de discussie af te trappen.

Het onderwijspersoneel is uitgenodigd om te luisteren en vragen te stellen. We hopen veel van onze collega's hier te zien om te leren van het studentenperspectief en de behoeften om positieve maatschappelijke impact te creëren tijdens en na hun studie.

Mis deze kans om je stem te laten horen dus niet. Nodig een vriend(in) uit en wees welkom in een rustige omgeving waar je waardevolle inzichten kunt geven om impactgericht onderwijs te verbeteren. En aan het onderwijzend personeel willen we graag het volgende vragen: luister!

TijdActiviteit
12.00 – 12.30Kom binnen en geniet van een lekkere en gezonde lunch.
12.30 – 13.30Studenten in de spotlight: interactieve paneldiscussie. studenten worden uitgenodigd om te vertellen hoe zij hun opleiding ervaren in relatie tot de maatschappelijke urgenties waar we mee te maken hebben en wat zij nodig hebben om een positievere maatschappelijke impact te creëren in hun studie en toekomstige carrière.
13.30 - 14.00Geniet van een kopje thee of koffie en praat nog verder!

Opmerking: Tijdens deze sessies zullen camera's aanwezig zijn om een aftermovie te maken van de Impact Education Week. Door deel te nemen aan het evenement ga je hiermee akkoord.

Sign up