ImpactED Conference

Congres

Erasmus Hub! Rotterdam - Nassaukade 3 3071 JL Rotterdam

Voeg toe aan agenda

Een evenement voor de gemeenschap voor impactgedreven onderwijs. Kom naar de ImpactED Conferentie waar we docenten, onderzoekers en veranderaars samenbrengen die gepassioneerd zijn over het creëren van betekenisvolle impact door onderwijs. Deze conferentie dient als platform voor het delen van inzichten, innovatieve praktijken en inspirerende verhalen die de toekomst van het onderwijs vorm zullen geven.

Duik in het rijk van interdisciplinaire samenwerking, 'wicked problems' en nieuwe dynamieken tussen studenten, docenten en maatschappelijke partners, terwijl we het dynamische landschap van impactgedreven onderwijs verkennen!

Leer van ervaren docenten en experts die met succes interdisciplinaire samenwerking hebben gestimuleerd om meer maatschappelijke impact te creëren. Verken onderwerpen zoals zinvolle beoordeling, student agency, reflectie en actieonderzoek. En doe waardevolle tools op om door de complexiteit van het moderne onderwijslandschap te navigeren.

De keynote spreker

Graag- presenteren wij u onze keynote spreker: Miriam Iliohan, mede-oprichter en manager Designlab van Universiteit Twente. Iliohan richt zich op de operaties en implementatie van de Responsible Futuring aanpak. Responsible Futuring is DesignLab's trandisciplinaire aanpak om gewenste toekomstbeelden mede vorm te geven, door trandisciplinariteit te omarmen en morele verbeelding te stimuleren.

De (bevestigde) workshops

Linda de Greef

Universiteit Amsterdam

Meaningful assessment for impact Education

Dr. Valentina C. Tassone

Wageningen University & Research

Higher education pedagogy in times of socio-ecological challenges: the value of institutional and personal reflexivity

Gert-Jan Verboom

Stichting Dona Daria

Intersectionality as an authentic challenge

Tosca Veerbeek and Hanna Eppink

Teaching and Learning Centre

Team Society Based Education

Wageningen University & Research

Embedding real-world situations in your course with the real-life learning design tool

TijdProgramma
12:00 – 13:00Aanmelden + networklunch
13:00 - 13:20Welkom
13:20 – 13:50Keynote speech
14:00 – 15:00Workshop round 1
15:00 – 15:15Koffie pauze
15:15 – 16:15Workshop round 2
16:15 – 16:30Closing
16:30 – 18:00Drinks

Opmerking: Tijdens deze sessies zullen camera's aanwezig zijn om een aftermovie te maken van de Impact Education Week. Door deel te nemen aan het evenement ga je hiermee akkoord.

**Let op: dit programma is onder voorbehoud**

Sign up