From Classroom to Society: a showcase of EUR’s Impact Driven Education Initiatives

maandag 2 okt 2023, 12:15 - 15:00
Congres

Paviljoen

Voeg toe aan agenda

Kom naar het openingsevenement van de Impact Education Week 2023, waar we een spotlight richten op impactgedreven onderwijs aan de EUR (Erasmus Universiteit Rotterdam). Dit evenement zal informeren en inspireren door actuele initiatieven te laten zien omtrent impactgedreven onderwijs.

We vieren de inspanningen en prestaties van onze faculteiten in het integreren van maatschappelijke betrokkenheid in de klas. We nodigen onze onderwijsmedewerkers, studenten, maatschappelijke partners en iedereen die geïnteresseerd is in deze spannende ontwikkelingen uit om op maandag 2 oktober 2023 naar het Paviljoen te komen.

De Impact Education Week wordt officieel geopend door onze rector magnificus Annelien Bredenoord. De line-up van presentatoren zal in een later stadium bekend worden gemaakt op deze pagina, dus houdt hem in de gaten!

TijdActiviteit
12.15-13.00Inloop en LunchGeniet van een gezonde lunch en praat bij met je collega’s.
13.00 – 13.15OpeningOnze rector magnificus Annelien Bredenoord geeft de officiële aftrap van de Impact Education Week.
13.15 – 14.25Runway van projects

Viering van onderwijsprojecten die geworteld zijn in impactgericht onderwijs.

Marieke Hartman - Health Psychology and Behavior Change

Ellen Loots & Marjelle Oosterling - Vermeuelen - Assessing the impact of culture and creativity

Esra Sertel - Experiential Learning and Reflection – Transformative Learning Project

Marit Schouten - ESE Impact Case

Robin van den Akker - Master Societal Transitions

Joe Benetti - Impact Space Minor

14.25 – 15.00Feestelijke Meet & GreetHet is tijd om de presentatoren te ontmoeten, te kletsen en te genieten van een feestelijk drankje terwijl we proosten op onze inspanningen om positieve maatschappelijke impact te creëren door middel van onze onderwijsprogramma's.

Opmerking: Tijdens deze sessies zullen camera's aanwezig zijn om een aftermovie te maken van de Impact Education Week. Door deel te nemen aan het evenement ga je hiermee akkoord.

Sign up