Grand EUR Iftar

vrijdag 15 mrt 2024, 17:00 - 23:15

Het Paleis - De Brauwweg 32 - 3125 AE - Schiedam

Voeg toe aan agenda

Graag nodigen we je uit voor de Grand EUR Iftar op 15 maart 2024, georganiseerd door studentenverenigingen Avicenna, IQRA en Mozaik in samenwerking met de Erasmus Universiteit Rotterdam, inloop vanaf 17:00 uur in Het Paleis - De Brauwweg 32 - 3125 AE - Schiedam.

Waarom vasten moslims tijdens de Ramadan?

De Ramadan is de negende maand van de islamitische kalender en is een gezegende maand waarin moslims vasten van zonsopgang tot zonsondergang. Het vasten tijdens de Ramadan is niet alleen een fysieke onthouding van eten en drinken, maar het is ook een periode van reflectie, spiritualiteit, saamhorigheid en de maand waarin de Koran werd geopenbaard.

Iftar namens de Erasmus Universiteit Rotterdam

In navolging van de rijke traditie van gemeenschappelijke vieringen, nodigen wij je uit voor de grootste Iftar ooit georganiseerd vanuit de Erasmus Universiteit Rotterdam. De Iftar biedt een gelegenheid om samen te komen, het vasten te verbreken en te genieten van een gezamenlijke maaltijd. We willen met dit initiatief bijdragen aan het beter leren kennen van diverse religieuze en culturele achtergronden binnen onze universitaire gemeenschap.

Aanmelden

Iedereen is van harte welkom om deel te nemen aan deze Iftar. Deelname bedraagt 12 euro. Je inschrijving is pas compleet wanneer de betaling succesvol is. Meld je aan via het formulier onderaan de pagina om samen deze bijzondere avond te beleven.

We kijken uit naar een gezamenlijke en betekenisvolle Iftar! Samen vieren we diversiteit en bouwen we bruggen van begrip in onze universitaire gemeenschap.

Meld je hier aan!

Soort registratie Bevat verplichte velden

Heb je dieetwensen?
* Als u kiest voor de optie 'anders', nemen we contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.

De Erasmus Universiteit Rotterdam gaat vertrouwelijk om met uw gegevens. Uw gegevens worden alleen gebruikt voor Grand EUR Iftar doeleinden. Meer informatie vindt u in ons privacystatement.