Eurekaweek 2024

studenten tijdens Eurekaweek in Rotterdam
maandag 19 aug 2024, 09:00 - donderdag 22 aug 2024, 23:00
Koop nu je ticket! Voeg toe aan agenda
Photobooth with happy students
Evgeny Astapov

De Eurekaweek is dé introductieweek van Erasmus Universiteit Rotterdam (EUR). Je maakt als nieuwe student kennis met alles wat onze universiteit te bieden heeft. Tijdens onze evenementen verken je campus Woudestein, maak je kennis met de verschillende faculteiten en verenigingen die aan de universiteit verbonden zijn, en krijg je een warm welkom als nieuwe Erasmiaan.

Maak kennis met de stad Rotterdam

Deze prachtige stad staat bekend om zijn haven en moderne sfeer, maar Rotterdam heeft zoveel meer te bieden dan dat! Loop door de stad en vind je favoriete hotspot!

Ontmoet medestudenten

De Eurekaweek is het perfecte moment om andere eerstejaars studenten van EUR te ontmoeten. Je wordt in een groep geplaatst met studenten van (meestal) dezelfde studie, maar er is voldoende gelegenheid om studenten van andere opleidingen te leren kennen.

Eurekaweek 2023

Kom alles te weten over het programma op de officiële website van Eurekaweek.