ESK presents Through the Seasons

Voorstelling
Gesproken taal

Erasmus Paviljoen Theaterzaal

Koop je tickets! Voeg toe aan agenda

Met trots presenteert het Erasmus Studenten Koor hun Zomerconcert 2024 – Through the Seasons! Omarm de gevoelens van stormachtige herfst, koude winter, de frisheid van de lente en de warmte van de zomer.

Volg hen in een muzikale reis door het jaar waarbij ze laten horen wat ze het afgelopen jaar hebben geoefend en geperfectioneerd. Van de frisheid van de lente tot de warmte van de zomer, de rijkdom van de herfst en de kilte van de winter, het repertoire vat de essentie van elk seizoen in prachtige liedjes.

Erasmus Studentenkoor:

Het Erasmus Studentenkoor is opgericht in 2003. Elk seizoen verwelkomen ze nieuwe leden om hun passie en plezier te delen door te zingen. Vanaf najaar 2024 zijn ze ook op zoek naar mannen om het koor te versterken!

Meer informatie: https://studentenkoor.eur.nl/

Datum: donderdag 20 juni
Tijd: 20.00u (Inloop: 19.45u)
Locatie: Theater Erasmus Paviljoen