CLI Lunch & Learn | Student experiences with AI use

Ruimte
Education Lab
Voeg toe aan agenda
Person behind a laptop with AI on the screen

Tijdens deze CLI Lunch & Learn hoor je over de interessante onderwijsinnovaties en het onderzoek dat plaatsvindt aan de Erasmus Universiteit Rotterdam (EUR) en daarbuiten. Tijdens deze editie presenteren Laura Ripoll Gonzalez, Francisca Grommé en Alex Huang de resultaten van hun focusgroepen waarin ze de ervaringen, werkwijzen en percepties van studenten met het gebruik van generatieve AI verkenden.

De ontwikkelingen op het gebied van generatieve AI gaan razendsnel. Deze ontwikkelingen drijven de behoefte aan nieuwe richtlijnen voor AI-gebruik in het onderwijs. Bij ESSB werden focusgroepen gebruikt om studenten de mogelijkheid te geven deze richtlijnen mede vorm te geven. In deze sessies deelden studenten waarom en hoe ze generatieve AI gebruiken, hun ervaringen, zorgen en wat ze nodig hebben van de universiteit.

Benieuwd naar de uitkomsten van de focus groups en hoe ze gebruikt gaan worden? Kom dan naar deze CLI Lunch & Learn, waar Francisca Grommé, Laura Ripoll Gonzalez en Alex Huang de belangrijkste resultaten zullen delen.

Sprekers

• Dr. Laura Ripoll Gonzalez

Laura Ripoll Gonzalez is een universitair docent bij Erasmus School of Social and Behavioural Sciences

• Dr. Francisca Grommé

Francisca Grommé is een universitair docent bij Erasmus School of Social and Behavioural Sciences

• Alex Huang

Alex Huang is een onderzoeker bij Erasmus School of Social and Behavioural Sciences

I am Bevat verplichte velden
Do you have any dietary restrictions? Bevat verplichte velden

Erasmus University Rotterdam handles your information confidentially. Your data you will only be used for logistical purposes of this event. After this event has taken place, all data will be deleted. More information: Privacy Statement.

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

Datum: dinsdag 1 oktober
Tijd: 12:00 - 13:00 (inloop vanaf 11:45)
Locatie: Erasmus Education Lab
Entree: gratis (inclusief lunch)