In memoriam Laura Erlings

Met grote droefenis heeft Erasmus School of Social and Behavioural Sciences kennis genomen van het overlijden van masterstudent Laura Erlings op 10 april 2019.

Laura was een goede student, nam actief deel aan de werkgroepen in haar master Onderwijswetenschappen en behaalde mooie studieresultaten. We hebben Laura leren kennen als een zeer geïnteresseerde student, die vriendelijk en rustig was en heel prettig om mee samen te werken. Laura heeft enthousiast en betrokken meegewerkt aan een onderzoek naar leesbevordering op basisscholen en daar een mooie scriptie over geschreven.

Ook haar medestudenten hebben fijne herinneringen aan Laura. Een bevriende medestudent schreef het volgende: “Ik heb Laura leren kennen als een behulpzaam, zachtaardig en goed persoon, die altijd voor iedereen klaarstond. Tijdens de master werkten we veel samen aan diverse projecten. Ik herinner me haar als een ambitieuze, harde werker met een stevige dosis doorzettingsvermogen. Het is verschrikkelijk dat Laura niet meer onder ons is en dat ze op zo’n jonge leeftijd afscheid van ons heeft moeten nemen.”

Erasmus School of Social and Behavioural Sciences wenst ouders, familie en Laura’s naaste studiegenoten en vrienden veel sterkte toe bij het verwerken van dit verlies.