Lighten Up: Comedy Night for Suicide Awareness

Erasmus Paviljoen
Ticket informatie

De kaartjes zijn gratis

Meld je hier aan! Voeg toe aan agenda

Tijdens de comedy night treden vier getalenteerde comedians op: Karan Karthik, Luana Matei, Ken Parsons, en Alina Sharipova, Zij laten ieder hun eigen unieke perspectief op geestelijke gezondheid en suïcidaliteit zien, Alle vier de comedians leggen vaker de link naar mentaal welzijn/de eigen moeilijkheden op vlak van mentaal welzijn in hun materiaal. Semir Dahha is als MC actief.

Met deze avond vol humor als middel om de drempel te verlagen willen de onderzoekers tegelijkertijd bewustzijn vergroten en gesprekken op gang brengen over geestelijke gezondheid en suïcidaliteit.

De avond wordt georganiseerd als onderdeel van het ZonMw onderzoeksproject "Conversations that Save Lives: Suicide Prevention for Students", geleid door student psychologie Selina van de Meerakker en dr. Ruth Van der Hallen.

113 zelfmoordpreventie
Denk jij aan zelfdoding? Of maak je je zorgen om iemand anders? Bel 113, bel gratis 0800-0113 of chat via www.113.nl .
Ben je in levensgevaar? Bel dan 112.

Marjolein Kooistra, communicatie ESSB | 06 83676038 | kooistra@essb.eur.nl