Afscheidsrede dr. Awee Prins

Theil CB-3
Voeg toe aan agenda
Awee's address 1

Op donderdag 26 september neemt dr. Awee Prins afscheid als universitair hoofddocent aan de Erasmus School of Philosophy. Ter gelegenheid van zijn pensionering zal Prins een afscheidsrede houden, waarvoor wij alumni, (oud-)collega's, studenten en andere geinteresseerden van harte uitnodigen.

De rede zal plaatsvinden op campus Woudestein van de Erasmus Universiteit. Aansluitend bent u van harte welkom om tijdens de borrel persoonlijk afscheid te nemen van dr. Prins.

Hoewel de rede in het Nederlands wordt gehouden, zijn ook degenen die de Nederlandse taal niet machtig zijn van harte uitgenodigd om deel te nemen.

Het evenement is gratis, maar registreren is verplicht (zie formulier onder aan deze pagina).

Registreer je hier

Erasmus School of Philosophy handles your information confidentially. Your data will only be used for logistical purposes of this event. After this event has taken place, all data will be deleted. You can find more information in our privacy statement.

CAPTCHA