Trotse studenten en familieleden bij B1-certificaat uitreiking

Foto van de B1 uitreiking 2019

Op 7, 8, 14 en 15 oktober vonden in de Aula de uitreikingen van de B1-certificaten plaats voor bachelorstudenten die hun eerste jaar aan Erasmus School of Law succesvol hebben afgerond.

De studenten die de benodigde 60 EC hebben gehaald, kregen de certificaten uitgereikt uit handen van decaan prof. Suzan Stoter, prof. Sigrid Hemels, prof. Maarten de Wilde, prof. Sanne Taekema, prof. Ruben Houweling, prof. René van Swaaningen en dr. Willem-Jan Verhoeven.

De avonden werden afwisselend voorgezeten door prof. Maarten de Wilde, dr. Willem-Jan Verhoeven en mr. Lisette Langedijk-Schuurman. De uitreiking van de certificaten werd afgewisseld met toespraken van docenten en studenten. Mede dankzij de medewerking van de studieverenigingen was er sprake van een serie geslaagde avonden.