Sectie Fiscaal Recht overhandigt 1000ste masterbul

Foto van Laura Kruithof met de 1000e bul Fiscaal Recht

Erasmus School of Law bereikte gisteren een bijzondere mijlpaal: tijdens een ceremonie in het Polak-gebouw vond namelijk de 1000e buluitreiking sinds het ontstaan van de sectie Fiscaal Recht plaats.

De ontvanger van deze 1000ste bul, (ex-)studente Laura Kruithof, werd na het verdedigen van haar scriptie,  â€˜Een draadkrachtige inkomstenbelasting’ getiteld, extra in het zonnetje gezet. Prof. dr. Sigrid Hemels, hoogleraar belastingrecht van Erasmus School of Law, feliciteerde de duizendste Master namens de sectie en haar mede-commissieleden mr. Hans de Haan en mr. Xander Arends hartelijk met het succesvol afronden van haar studie. Prof. Hemels stond in een korte toespraak stil bij de inhoud van Kruithofs scriptie en overhandigde de nieuwbakken LL.M. een boeket bloemen.