Privaatrechtelijk Dispuut Probus | Bestuursleden

Privaatrechtelijk dispuut Probus zoekt haar 29e bestuur!

Ben jij een echte organisator met creatieve ideeën en Studeer jij volgend collegejaar privaatrecht? Dan is Probus misschien wel op zoek naar jou als lid van haar 29e bestuur! Samen met je bestuursgenoten zal jij een jaar lang activiteiten organiseren voor de studenten van de master Privaatrecht: van kantoorbezoeken en masterclasses tot after-tentamenborrels. Doe jij volgend jaar de master Privaatrecht, dan is het dus helemaal interessant om een bestuursjaar bij Probus te doen; jij zorgt dat er leuke activiteiten op het programma staan van je medestudenten!

Nadat wij als 28e bestuur met veel plezier bezoeken organiseerden aan onder meer De Brauw Blackstone Westbroek, AON, BASE Advocaten en Stibbe, after-tentamenborrels organiseerden én studenten bekend maakten met het vrije aanbod in de master tijdens de Keuzevakproeverij, zien wij ernaar uit het stokje door te geven aan opvolgers met hart voor Rotterdamse privatisten.

Heb jij zin om in nauw overleg met onze partners in de advocatuur en binnen Erasmus School of Law vorm te geven aan een jaar waarin je het verschil kan maken voor studenten binnen een van de grootste rechtenmasters?

Een net zo groot en zo mogelijk nog groter aspect aan een bestuursjaar is het contact met je mede-bestuursleden. Gedurende een jaar werken jullie samen om Probus minstens net zo succesvol en hopelijk zelfs nóg succesvoller en groter te maken dan dit collegejaar. Hier sta je natuurlijk niet alleen voor. Je zal samenwerken met je andere bestuursleden en vanzelfsprekend ingewerkt worden door je voorganger.

Solliciteren kan tot 1 juni. Meld je aan door een motivatiebrief en je curriculum vitae te mailen naar info@probusdispuut.nl. Vermeld in je brief ook waar je voorkeur ligt wat betreft de functie die je zou willen bekleden. Meer informatie over de verschillende functies en de huidige bestuursleden vind je op onze site.