Nieuw bezoekersrecord op de EUR Open Dag Bachelor

Liefst 6.242 studiekiezers hebben zaterdag 8 oktober de gelegenheid benut om zich te oriënteren op een academische opleiding. Als we de begeleiders daarbij optellen komen we op een aantal van 11.557 bezoekers. Een nieuw record!

Ook deze dag was de Aula met de hal daarvoor het domein van Erasmus School of Law. De aftrap was voor de opleiding Rechtsgeleerdheid. Voor een volle zaal gaven prof. Ruben Houweling en student Marit Rijndorp een bevlogen maar realistisch beeld van de opleiding. Bij de presentie van Criminologie waren er zelfs in de Aula te weinig plaatsen voor alle belangstellenden. Willem-Jan Verhoeven en student Lara de Jong verzorgden de presentatie over de opleiding Criminologie. Bij fiscaal recht was de belangstelling eveneens zeer groot. Erik Ros en student Thomas Potma gaven aan de hand van aansprekende voorbeelden een beeld van de opleiding en de dagelijkse werkzaamheden van een fiscalist.

Na de presentaties was er de mogelijkheid om vragen te stellen aan ambassadors, studieverenigingen en studenten van Erasmus Honours Law College. Zeker tijdens de pauzes tussen de verschillende voorlichtingssessies in is hier veel gebruik van gemaakt.

De Open Dag Bachelor kan dus als een groot succes bestempeld worden dankzij de inzet van onze aanwezige collega’s en Ambassadors.