In memoriam Carla van Driel

In memoriam - tekst

Met verdriet heeft het bestuur van Erasmus School of Law kennisgenomen van het overlijden van Carla van Driel op 13 februari 2021 na een kort ziekbed. Carla heeft de afgelopen jaren een groot aantal trainingen verzorgd voor studenten en medewerkers. Tevens was Carla de motor en regisseur van de inspiratievolle ontmoetingen die we als faculteit op bijzondere momenten mochten hebben met de jonge zangers en acteurs die zij grotendeels zelf had opgeleid. Carla was voor velen binnen de faculteit een bekend gezicht en ze heeft een grote indruk achtergelaten.

Carla was creatief, loyaal, doortastend en vooral uniek. Ze wist studenten en medewerkers in korte tijd het beste uit zichzelf naar boven te laten halen tijdens haar bijzondere workshops. Carla was een verbinder in hart en nieren en een waar begrip in Rotterdam en omstreken. Ze wist iedereen mee te nemen in de wereld van theater, non-verbale communicatie en creativiteit. Een belangrijk aspect daarbij was Carla’s passie en bijzondere gevoel voor humor. Ondanks dat verdriet nu de boventoon voert, zullen de vele dierbare herinneringen van en met Carla ons bijblijven.

Ons medeleven gaat uit naar haar twee kinderen, Jesse en James, en andere naasten. Wij wensen hen alle sterkte toe met de verwerking van dit grote verdriet.

De crematie van Carla zal in besloten kring plaatsvinden op zaterdag 20 februari 2021 om 14.00 uur.