Erasmus School of Law ontvangt beroepspraktijk tijdens Academic Learning & Networking

Op de bijeenkomst Academic Learning & Networking van 21 april jl. ontving Erasmus School of Law de associates van de masters Aansprakelijkheid & Verzekering, Arbeidsrecht en Toga aan de Maas (double degree program) op de campus.

Een vijftigtal rechters, officieren van justitie, advocaten en andere juridische professionals kregen van docenten van Erasmus School of Law juridische updates. Mr. dr. Jolande uit Beijerse en mr. dr. Joost Nan verzorgden de sessies strafrecht. Mr. Ankje Grapperhaus en mr. dr. Maarten Verbrugh gaven cursus in het ondernemingsrecht, terwijl prof. mr. dr. Ruben Houweling het arbeidsrecht voor zijn rekening nam.

De bijeenkomst Academic Learning & Networking combineert juridische kennis met netwerk. Deze jaarlijks terugkerende bijeenkomst is exclusief voor associates die verbonden zijn aan een master van Erasmus School of Law. De bijeenkomst Academic Learning & Networking wordt in samenwerking met de Erasmus Academie georganiseerd.