Elf studenten uitgekozen voor Scriptieboekproject 2016

Ieder jaar krijgen 11 getalenteerde masterstudenten Privaatrecht of Aansprakelijkheid & verzekering de kans om hun scriptie in een bijzonder project te schrijven. In plaats van een reguliere scriptie schrijven zij een hoofdstuk in een boek. Dit project wordt begeleid door prof. mr. S.D. Lindenbergh en prof. mr. H.N. Schelhaas.

Op vrijdag 24 juni hebben de studenten hun onderzoek gepresenteerd aan familie en vrienden. In een goed gevulde zaal heette prof. Lindenbergh de genodigden welkom. Hij lichtte de inhoud van het project en het thema van het boek, Precies Privaatrecht, toe. Vervolgens was het voor de eerste vijf studenten tijd om hun onderzoek toe te lichten in een korte presentatie. Voor de pauze kreeg de zaal nog de gelegenheid om vragen te stellen aan de eerste sprekers.

Na de koffie was het de beurt aan de laatste zes studenten. Ook zij gaven de zaal een inkijkje het door hen verrichte onderzoek. Ook in de tweede ronde kwamen er een aantal vragen uit de zaal. Om de afsluiting van het project te vieren was er nog gelegenheid voor een hapje en een drankje.

Tekst: Roos Schneiders