De startbijeenkomst van Toga aan de Maas

Op een zonnige vrijdag in augustus begon voor achttien studenten het programma Toga aan de Maas. De startbijeenkomst, die in het teken stond van kennismaken, werd afgetrapt met een bijeenkomst bij de rechtbank Rotterdam waar de studenten werden toegesproken door onder meer professor Nan, de hoofdofficier van justitie en de president van de rechtbank.

De dag werd vervolgd met een ontspannen rondvaarttocht over de Maas. Na de lunch stond Carla van Driel de studenten op de kade al op te wachten.

In de gymzaal van de Erasmus Universiteit volgden de studenten een theaterworkshop waarna zij de tijd hadden om sketches voor te bereiden. In Hal 4 aan de Maas hebben de studenten zich door het presenteren van deze sketches op een creatieve wijze voorgesteld aan de associaties. Een afsluitende borrel en diner stelde de studenten, docenten en associaties in staat om kennis te maken met elkaar. Al met al een goede aftrap voor een intensief samenwerkingsjaar.