Oratie Mr. S. (Sanne) Struijk

Stroomlijning van het sanctierecht: Over consistentie, maatwerk en verantwoordelijkheden
Spreker
vrijdag 29 sep 2023, 16:00 - 17:00
Inaugurele rede
Gebouw
Erasmus Building
Campus Woudestein
Voeg toe aan agenda
Sanne Struijk
Oratie

De rector magnificus van de Erasmus Universiteit Rotterdam maakt bekend dat

Mr. S. (Sanne) Struijk

benoemd tot hoogleraar bij Erasmus School of Law, met de leeropdracht Sanctierecht, op vrijdag 29 september 2023 haar ambt in het openbaar zal aanvaarden met het uitspreken van een rede, die de titel draagt:

Stroomlijning van het sanctierecht: Over consistentie, maatwerk en verantwoordelijkheden

De plechtigheid zal aanvangen om 16.00 uur precies in de Aula van de universiteit (Erasmus building), Burgemeester Oudlaan 50 te Rotterdam.

Indien u niet aanwezig kunt zijn, kunt u de oratie ook via livestream bijwonen: https://eur.cloud.panopto.eu/Panopto/Pages/Viewer.aspx?id=eaba7800-e32c-4882-aa82-afe400aa912e

De receptie zal aansluitend plaatsvinden in hetzelfde gebouw.